Au cunoscut deja succesul in diverse segmente ale industriei luxului, de la vestimentatie la parfumuri, bijuterii si accesorii. Insa au considerat ca nu este indeajuns si astfel au intrat si pe piata turistica, deschizandu-si hoteluri sub brandul propriu, hoteluri care se ridica la cele mai inalte standarde existente in domeniu. Este vorba de case celebre in industria luxului, care si-au deshis recent hoteluri sub semnatura proprie (de la locul unde sunt situate la arhitectura si mobilier, toate au fost realizate sub indrumareaa designerilor proprii), administrarea fiind incredintata unui operator hotelier cu experienta.

Prima casa care a facut acest pas a fost Gianni Versace SpA, care a inaugurat in 2000 hotelul de lux Palazzo Versace. Acesta este situat in regiunea Gold Coast din Queensland, Australia, fiind de departe cel mai scump hotel din regiune: o noapte de cazare incepe de la 450 de dolari in extrasezon (pana la sfarsitul lunii martie) si poate ajunge la 4.500 de dolari pentru o noapte petrecuta in Apartamentul Imperial. Insa arhitectura hotelului justifica fiecare dolar din nota de plata: 205 camere impartite pe cinci etaje, 72 de apartamente, trei restaurante, 28 de piscine si o flota marina privata cu care turistii pot face plimbari in interiorul golfului din apropiere.

Piesele de mobilier, asternuturile, fotografiile de pe peretii holurilor, toate poarta semnatura Versace, chiar si candelabrul din holul receptiei apartinand in trecut lui Gianni Versace. In plus, peisajul natural este dublat de curtea interioara a hotelului, realizata in stil de mozaic din mii de pietricele colorate.Succesul inregistrat de Palazzo Versace a determinat compania italiana sa se asocieze cu Sunland Group Limited si Emirates International Holdings pentru a deschide un nou hotel sub brandul Versace in Dubai, inaugurarea sa fiind programata pentru 2008. De asemenea, au fost anuntate planuri pentru alte patru hoteluri Versace in cele mai mari capitale ale lumii, Paris fiind singurul oras mentionat.

Bvlgari din peisajul ireal

In 2004 a fost deschis primul hotel Bulgari, in parteneriat cu Ritz-Carlton, acesta fiind situat in orasul italian Milan, chiar in inima shoping-ului european. Hotelul este construit in stilul contemporan, cea mai veche parte a sa datand inca din secolul 18. Gradina de 4.000 de metri patrati reprezinta o oaza de liniste dupa o sedinta furtunoasa de cumparaturi, in eventualitatea in care nu doriti sa va relaxati in spa-ul hotelului.

Citeste si:

Si daca serviciile de relaxare oferite prin spa-ul propriu si prin gradina magnifica care reprezinta practic o continuare a Gradinii Botanice din oras aflata in apropiere, hotelul Bulgari din Milan va pune la dispozitie si room-servici 24 de ore din 24, un antrenor personal sau chiar un asistent personal de cumparaturi care va poate introduce in lume slipitoare a shopping-ului milanez.

Hotelul Bulgari din Milan a fost urmat recent de un nou hotel care se regaseste intr-un peisaj spectacular: in Bali, pe marginea unei fasii de pamant aflata la peste 150 de metri deasupra Oceanului Indian. Complexul este compus din mai multe vile, fiecare de 1.300 de metrii patrati si incluzand trei dormitoare, un living echipat cu un sistem home-cinema si o terasa pe care fericitii oaspeti se pot relaxa in fata oceanului.

Serviciile oferite clientilor includ deja pe langa bucatele traditionale locale si un spa, posibilitatea relaxarii pe plaja privata de 1,5 kilometri lungime (transportul pana la plaja se face cu o telecabina) sau calatoriile in insulele care se afla in apropiere. De mentionat ca, desi preturile unei nopti de cazare in camera de baza a hotelului din Bali sunt identice cu cele din Milan (aproximativ 900 de dolari), iesirea la Oceanul Indian si marimea vilei poate duce o noapte de cazare si la 1.500 de dolari. Impulsionata parca de succesul predecesoarelor sale, casa Giorgio Armani S.p.A. s-a asociat cu EMAAR Hotels & Resorts LLC, urmand sa fie construite mai multe hoteluri Armani.

Primul va fi inaugurat in 2008 in Dubai, urmand sa aiba 40.000 de metri patrati (175 de camere si apartamente). Hotelul Armani va oferi ca si concurentii sai servicii de shoping, de spa si de petrecere a timpului liiber. Iar cuvintele spuse de Giorgio Armani in momentul anuntarii noului proiect Armani evidentiaza cel mai bine una din tentindele actuale ale lumii vacantelor de lux: industria luxului si moda in general nu se mai refera doar la vestimentatie si accesorii, ci la stilul de viata luat pe de-a intregul, de la locuinta, la locul unde mancam si la alegerea destinatiei si a hotelului in care ne petrecem vacanta.