Gigantul mondial al produselor de lux, Louis Vuitton, a anuntat in 2007 deschiderea primului magazin din Romania, printr-o investitie directa, locatia acestuia fiind la JW Marriott. "Dupa cateva amanari, magazinul Louis Vuitton va fi deschis in mai 2008", a declarat Oliver Petcu, managing partner al companiei de consultanta specializata in industria de lux CPP Management Consultants, organizatorul evenimentului Luxury Day.

Potrivit acestuia, accesorii apartinand marcilor Etro si Ferragamo vor fi distribuite in mod oficial la Bucuresti printr-un magazin multibrand a carui inaugurare este prevazuta pentru toamna lui 2008. Magazinul va include, de asemenea, si accesorii purtand marca Dolce & Gabbana. "Dolce and Gabbana a confirmat pentru CPP faptul ca au incheiat un contract de exclusivitate in vederea distributiei produselor brand-ului prin intermediul unui magazin multibrand, care va fi deschis la Bucuresti la sfarsitul anului 2008 de catre un antreprenor italian", a mai spus Petcu.

Un alt lider mondial al luxului, Gucci, a anuntat deschiderea unui magazin monobrand in 2008, care va fi localizat cel mai probabil pe Calea Victoriei. "Oficialii marcii italiene au confirmat recent deschiderea unui magazin de tip franciza/joint venture", a adaugat reprezentantul CPP.

Citeste si:

In acelasi timp, JM Weston, producatorul francez de accesorii de lux pentru barbati, a confirmat de curand faptul ca este interesat de piata romaneasca, aflandu-se in negocieri cu un partener local, pentru deschiderea unui magazin mono brand de tip franciza, iar accesoriile apartinand marcilor Bottega Venetta si Burberry vor fi de asemenea distribuite in mod oficial in Bucuresti incepand cu toamna acestui an.

Colectiile de accesorii Bottega Ventta vor fi incluse in portofoliul noului Place Concept Store care se va deschide in 2008 pe Calea Dorobanti. Produsele marca Burberry apartinand liniei Prorsum vor fi disponibile de magazinul Victoria 46 incepand cu toamna anului 2008.

Unul dintre liderii mondiali ai pietei accesoriilor de lux, Hermes, a confirmat deja in luna decembrie a anului trecut interesul pentru piata romaneasca. "In momentul de fata, Hermes analizeaza potentialul pietei, incercand sa stabileasca cel mai prielnic moment in care sa isi lanseze produsele. Hermes ia in considerare posibilitatea de a incheia un parteneriat de concesiune pentru a intra pe piata din Romania", au mai punctat organizatorii Luxury Day.