Retailerii si magazinele monobrand ale unor nume celebre din industria fashion pun un accent din ce in ce mai mare pe vanzarile prin Internet, chiar daca produsele comercializate intra in categoria de lux, excluzandand ipoteza unei eventuale reduceri a prestigiului castigat de-a lungul timpului, scrie NYTimes.com.

"Am realizat faptul ca persoanele care isi fac cumparaturile online se caracterizeaza printr-un grad ridicat de inteligenta si mult bun gust, acesta fiind, de altfel, segmentul caruia i se adreseaza si Armani"
, sustin reprezentantii Armani Group.

Armani a intrat, initial, in mediul online cu doar o mica parte a colectiei sale. Asta numai pana in septembrie 2007 insa, cand celebrul creator a inaugurat EmporioArmani.com, pagina web ce gazduieste intreaga colectie Emporio, oferind astfel acces nelimitat la una dintre cele mai cunoscute colectii Armani.

"Site-ul, destinat, in principal, celor care nu se afla in apropierea vreunui magazin autentic Armani, are astfel meritul de a facilita achizitionarea creatiilor apartinand uneia dintre cele mai importante colectii ale noastre. Acest tip de magazine online vor cunoaste in continuare o dezvoltare fara precedent", mai puncteaza reprezentantii Armani.

Dupa ce ani la randul au asistat la succesul fabulos al unor retaileri online de talie mondiala precum Saks sau Yoox, designeri precum Valentino, Zagliani, Marni sau Carolina Herrera s-au orientat, la randul lor, catre mediul online, decizie care se dovedeste a fi extreme de inspirata, nu doar din punct de vedere al incasarilor, dar si din punct de vedere al cresterii notorietatii brandurilor.