Mercedes trage linie dupa primul an de la lansarea pe piata a modelului C-Klasse. Germanii sunt satisfacuti de performantele in materie de vanzari ale modelului care a debutat nu doar cu laude ci si cu critici din partea unor fani, la adresa designului.

Noul C-Klasse a totalizat vanzari globale de peste 300.000 de exemplare (berlina si break) in primul an de vanzari. Germania este piata cea mai importanta pentru C-Klasse, in tara sa natala inregistrandu-se 25% din totalul vanzarilor. Urmeaza apoi, in ordinea volumului de vanzari: Statele Unite, Marea Britanie, Italia si Africa de Sud.

C-Klasse s-a vandut in 290.000 de unitati in versiunea berlina, iar modelul break a inregistrat 25.000 de unitati vandute de la lansarea acestei versiuni la sfarsitul anului trecut.

Citeste si:

Germanii spun ca, in Germania, C-Klasse este lider de vanzari in segmentul sau (clasa medie-premium) de la inceputul anului 2008.

Actuala generatie C-Klasse a fost proiectata cu un design sensibil mai dinamic decat in cazul precedentului model si se pare ca acest aspect place clientilor: in primul an jumatate din modelele C-Klasse vandute in Germania au fost in versiunea Avantgarde.

Sursa: Sotto