O imbinare a senzualitatii si a sublimului in materie de sampanie, Dom Perignon White Gold Jeroboam reprezinta marca rafinamentului, elegantei si luxului. Designul sticlei evoca o rochie haute couture ce aluneca eteric, pe covorul rosu. Drapata in aur alb, purtand scutul emblematic al Dom Perignon, sticla a fost achizitionata contra sumei de 15.000 de euro, de catre tanarul om de afaceri Ciprian Gheorghe.

Luxul, muzica buna, distractia si atmosfera de mii de euro au purtat marca Dom Perignon. La toate acestea, pentru ca brandul nu se dezminte, fiecarui cumparator al unei sticle din gama Dom Perignon i-a fost pus la dispozitie serviciul limodrive oferit de catre Mercedes Benz.

Evenimentul a fost unul inedit, atat in ceea ce priveste sticla de sampanie imbracata in aur alb, cat ºi atmosfera si numele sonore prezente la eveniment. Momentul dezvaluirii sticlei de Dom Perignon White Jeroboam a reprezentat punctul culminant dintr-un show creat special pentru acest eveniment, semnat de catre Catalin Botezatu.

Aceastã sticla este mai mult decat un statut, este un simbol al calitatii, al rafinamentului si al bunului gust.
Dom Perignon este bautura care poate face trecerea in acea dimensiune a luxului care este absolut exceptionala – luxul in cea mai pura forma, sclipitor ca cea mai superba bijuterie.