Brandurile de lux: Sume mai mici cheltuite pentru spectacole si publicitate, pe fondul crizei financiare

In zilele bune ale anului 2007, cele mai cunoscute brand-uri de lux din lume cheltuiau sume impresionante pentru publicitate, in reviste de moda celebre. In doar cateva luni situatia s-a schimbat, vanzarile au scazut, iar reprezentantii marcilor de lux nu mai sunt dispusi sa aloce aceleasi sume pentru publicitate sau spectacole promotionale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri