Colectia din aceasta toamna va reaminti clientilor H&M de valorile de baza ale celebrei case Versace, si anume hainele din piele, imprimeurile exuberante sau culorile vibrante, toate la preturile consacrate ale retailerului.

Aceasta colectie exclusiva va include game pentru femei, barbati si anumite accesorii ce tin de designul interior. Colectia va fi disponibila pe 17 noiembrie in aproximativ 300 de magazine din intreaga lume, in toate cele 40 de piete H&M, focusandu-se asupra magazinelor din orasele mari, potrivit reprezentantilor H&M din Romania.

In plus, Donatella Versace (foto) a creat si o colectie de primavara pentru Hennes & Mauritz, care va fi disponibila exclusiv in tarile unde retailerul are servicii de vanzari online. Aceasta va fi lansata pe 19 ianuarie 2012, potrivit reprezentantilor H&M.

“Sunt incantata de colaborarea cu H&M si de oportunitatea de a avea acces la publicul lor larg. Colectia va reprezenta stilul Versace, fiind astfel perfecta atat pentru fanii H&M, cat si pentru fanii Versace de pretutindeni”, a declarat Donatella Versace.

Colectia Versace nu este prima colaborare a suedezilor cu brandurile mari de fashion, retailerul avand in trecut asocieri cu nume mari din moda, printre care Stella McCartney, Karl Lagerfeld, Comme des Garçons, Jimmy Choo si, nu demult, Lanvin.

Pentru colectia Versace, Donatella a ales o abordare clasica, revenind la arhive pentru designurile care au consacrat brandul la nivel international. Cu toate acestea, noua colectie Versace de la H&M nu va oferi modele vechi, ci insasi esenta casei de moda, reinterpretata si modificata, la preturi de retail.

“Versace este unul dintre cele mai importante branduri ale momentului, iar noile designuri exclusive pentru H&M vor reflecta intocmai filozofia lor prin glamour si modele flamboiante. Donatella Versace a decis sa imparta cu noi designuri de baza din arhive. Aceasta colaborare merita sarbatorita, mai ales ca este perfecta pentru sezonul petrecerilor”, a adaugat Margareta van den Bosch, creative advisor la H&M.

Numele de Versace emana stralucire prin toti porii. Fondat in 1978 de Gianni Versace, brandul s-a facut remarcat prin indrazneala croielilor si socantele imprimeuri care au revolutionat lumea modei. Astfel, Casa Versace a reusit sa creeze de-a lungul timpului stiluri provocatoare pornind de la teme clasice, toate croite cu un impecabil simt al designului vestimentar. Din 1997, Donatella Versace a preluat fraiele departamentului de creatie, ceea ce a ridicat brandul la nivel mondial si l-a impus ca brand de lux pe majoritatea pietelor internationale.

Gama pentru femei va fi dominata de rochii de sezon, din piele cu tinte, matase sau cu imprimeuri colorate, in timp ce la categoria accesorii vor domina pantofii cu toc si bijuteriile fashion.

Colectia pentru barbati se va concentra pe croieli foarte bine definite la costume (foto), dar va oferi si curele sau alte accesorii masculine.

Pentru prima data, intr-o colaborare dintre designeri faimosi si H&M, colectia va include si o serie de decoratiuni interioare, printre care perne sau pilote.

Compania Hennes&Mauritz AB (H&M) a fost infiintata in 1947, in Vasteras, Suedia. H&M, al treilea mare retailer la nivel mondial, dupa grupul american Gap si Inditex din Spania, detine 2.000 de magazine si 74.000 de angajati. Cea mai mare piata este Germania, urmata de Marea Britanie si Suedia. In Romania, retailerul este prezent cu sase magazine in Bucuresti si Brasov.