Media Concept Store, agentia de media ce reprezinta in Romania proiectul “Produsul Anului” a acordat in cadrul unei ceremonii desfasurate la Carol Parc Hotel, premiile asociate acestei competitii.

Zeci de produse din diverse categorii au fost inscrise in cercetarea menita sa determine gradul de satisfactie a romanilor vizavi de noutatile aduse in materie de design, functionalitate, ambalaj sau marketing.

“A fost o editie in care am reusit sa imbinam armonios prezenta brandurilor internationale cu brandurile locale. Mai exact, brandurile internationale care au participat in editiile anterioare au continuat si in acest an sa intre in competitie, in timp ce in 2011 am inregistrat un record de participare a producatorilor locali, ceea ce este un semn imbucurator pentru viitor, mai ales in contextul acestor vremuri mult incercate” a declarat Mihaela Paduraru, Project Manager din partea Media Concept Store pentru proiectul Produsul Anului Romania.

Tymbark Cool, bautura racoritoare a anului

La categoria bauturi racoritoare, Tymbark Cool a fost desemnat Produsul Anului 2011. Datorita retetei fara conservanti, precum si a tehnologiei de ambalare in mediu aseptic, Tymbark Cool a reusit sa obtina cel mai inalt grad de satisfactie in randul consumatorilor romani.

De asemenea, inovatiile aduse la nivel de ambalaj si introducerea a doua noi sortimente in gama, Tymbark Cool Limonada si Tymbark Cool Ananas, au atras aprecierea celor mai multi dintre cei 4.000 de respondenti.

“Pentru compania noastra, castigarea unei astfel de recunoasteri reprezinta o dovada in plus a faptului ca produsul Tymbark Cool vine in intampinarea dorintelor consumatorilor si ca ofera acestora beneficiile functionale pe care le asteapta: un produs fara conservanti, ambalat in mediu aseptic, cu folie protectoare sub capac.”, a declarat Alin Visan, Vice-Presedinte Consiliu de Administratie Tymbark Maspex Romania.

Castigatorii celorlalte categorii au fost: inghetata – Big Milk de la Algida, crema de fata - Moisturizing Cream de la Gerovital Plant, produse de ingrijire a parului (sampon, balsam, masca) - Dove Repair Therapy, Vopsea de par - Perfect Mousse de la Schwarzkopf, si gel de dus - Dove Visible Care Shower Gel.

"Recunoasterea pe care am primit-o din partea consumatorilor romani este o consecinta a evolutiei continue a brandului Tymbark. In luna ianuarie 2011 am inceput un proces de rebranding, prin noul concept „Stiu ce beau”, iar designul ambalajelor Tymbark a fost schimbat cu unul nou, elegant, ce se evidentiaza foarte bine la raft. De asemenea, compania noastra se aliniaza in permanenta la cerintele pietei astfel ca, din luna iunie a acestui an, am extins gama Tymbark Cool cu inca doua sortimente: Capsuni si Pepene rosu" a declarat Mihaela Burtoi, Group Brand Manager Tymbark Maspex Romania.

Produsul Anului, o competitie stransa

Studiul Produsul Anului s-a desfasurat in luna iunie 2011, pe un esantion de 4,000 de consumatori romani, fiind realizat de catre compania internationala de cercetare de piata Dedicated Research.

Participantii la studiu au raspuns interviurilor online, care au urmarit determinarea atractivitatii si interesului pentru produse noi in randul consumatorilor. Respondentii au fost rugati sa aleaga cel mai atractiv si cel mai inovativ produs din categorie, sa spuna daca au folosit vreodata produsul respectiv si cat de multumiti au fost de acesta.

Castigatorii competitiei primesc dreptul de a utiliza logo-ul "Ales Produsul Anului " timp de 12 luni, incepand cu luna iulie 2011, in orice tip de comunicare. Aceasta recunoastere din partea consumatorilor romani vine ca o recomandare catre restul consumatorilor, ce va ajuta produsul in cresterea volumului de vanzari.

Produsul Anului este cel mai raspandit premiu care rasplateste inovatia produselor din FMCG si este votat de consumatorii din 35 de tari.

Participarea la Produsul Anului a fost deschisa oricarui produs de larg consum, cu exceptia marcilor private, lansat pe piata intre 1 iunie 2009 si 31 decembrie 2010 si care a fost comercializat in cel putin doua lanturi de supermaketuri.

Un juriu format din Otilia Calugareanu, Publishing Director Magazinul Progresiv, Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania si Corina Doba, Project Manager ANPCPPS Romania a validat inscrierea produselor, iar lista finala a fost supusa votului celor 4.000 de participanti la studiu.