“Este firesc sa fim prezenti acolo unde sunt si clientii si prietenii nostri. Epoque si-a propus inca de la inceput sa ofere o experienta privilegiata in modul cel mai accesibil si comfortabil cu putinta, astfel incat vom veni mereu in intampinarea clientilor nostri anticipandu-le dorintele. Recunoastem nevoia de interconectivitate in stabilirea planurilor de vacanta si factorul timp, esential in planificarea calatoriilor de business, fapt pentru care acum oferim si posibilitatea de a face booking simplu si rapid, din interiorul celei mai populare platforme sociale a momentului, Facebook”, a declarat Antoni Kuhnen, General Manager Hotel Epoque Bucuresti.

Epoque pune la indemana userilor legaturi rapide catre serviciile oferite, acestia regasind toate informatiile referitoare la brandurile Epoque – Hotel Epoque, Epoque Bistro si Epoque SPA – precum si ofertele curente pe paginile de Facebook si Twitter dedicate.

Compania D&M Perfect Real Estate a investit opt milioane euro in hotelul Epoque din zona Parcului Cismigiu, care s-a deschis in noiembrie 2010.

Investitie de 8 mil. euro intr-un hotel boutique din Capitala. Vezi cum arata noua locatie

Investitie de 8 mil. euro intr-un hotel boutique din Capitala. Vezi...

Boutique hotelul se adreseaza segmentului upmarket si pune la dispozitia clientilor 45 de apartamente, fiecare cu o suprafata cuprinsa intre 45 si 110 metri patrati.