"Zagat va fi un pilon al propunerilor noastre locale, bucurand oamenii cu oferta sa impresionanta de critici, evaluari si informatii, care le permite acestora sa gaseasca peste tot experiente extraordinare (si comune) la coltul strazii sau in lume", a scris, pe blogul companiei, Marissa Mayer, responsabila a departamentului de harti si servicii de localizare.

Pe pagina principala a site-ului Zagat.com, tranzactia a fost anuntata sub forma specifica a unei recenzii de restaurant, Google primind nota maxima pentru ca este "local", "social", "mobil" si "util", informeaza AFP, potrivit Mediafax.

"Combinand continuturile, resursele si platformele, acest duo dinamic (Google si Zagat) prevede optimizarea marcii Zagaz, oferind consumatorilor noi modalitati de a-si exprima opiniile si de a lua decizii pe baza informatiilor", au precizat reprezentantii Zagat.

Fondate in 1979, de Tina si Nina Zagat, ghidurile Zagat, cu sediul la New York, sunt prezente in circa 100 de tari din intreaga lume si au circa 100 de angajati cu program normal.

Ghidurile gastronomice se bazeaza pe opiniile furnizate de peste 350.000 de persoane din intreaga lume, mai curand consumatori decat profesionisti.

Zagat a anuntat, in 2008, ca isi cauta cumparator, iar presa estima ca fondatorii ar putea primi circa 200 de milioane de dolari in urma acestei tranzactii.

In afara de recomandari de restaurante, Zagat furnizeaza, printre altele, si informatii despre hoteluri.
Sursa foto: www.zagat.com