Primii doi designeri promovati prin sistemul Moja.ro sunt Ramona Rusu si Irina Constantin, absolvente ale Universitatii de Arte din Bucuresti, respectiv din Cluj.

Moja.ro ofera clientilor posibilitatea de a aborda o garderoba completa, semnata atat de tineri designeri, aflati la inceput de cariera, cat si de nume consacrate ale design-ului romanesc: Maria Filipescu, Kinga Varga, Alexandra Calafeteanu, Rue des Trucs, Heritaje Shoes, Norina Stoica, Smaranda Almasan, Elena Crisan, Adriana Barar, Veronica Frisan, incepand cu sezonul toamna/iarna 2011-2012.

Produsele disponibile pe Moja.ro se adreseaza tinerelor dinamice, atrase de liniile indraznete si materialele premium, precum matasuri, tricotaje elaborate, lana sau matlasaje. Colectiile prezentate pe Moja.ro se remarca, pe de o parte prin linii de design neobisnuite, reprezentand piese statement pentru garderoba oricarei cliente care doreste sa se remarce, dar si prin liniile minimaliste, inspirate din design-ul clasic.

„Ideea mi-a venit in mod natural, in momentul in care am decis sa renunt la jobul din comunicare si sa ma dedic unei cariere pe care sa o practic cu pasiune. Cochetam deja de cativa ani cu acest domeniu, cand am inceput sa creez piese vestimentare pentru uzul personal sau pentru prieteni”, a povestit Alis Gheorghita, care detine concept store-ul.

Tot ce trebuie sa faca designerii tineri interesati de proiect este sa trimita la datele de contact de pe site intentia de a colabora cu Moja.ro. Pasul urmator presupune trimiterea de catre acestia a unor schite de creatii, care, dupa evaluarea echipei Moja.ro, au sanse de a se concretiza.

“Evaluarea va consta in analiza schitelor dupa criterii precum: originalitate, purtabilitate, raportul calitate-pret si, nu in ultimul rand, potrivirea creatiilor sub conceptul de design accesibil”, a precizat antreprenorul.