Beneficiile consumarii unor produse atat de exclusiviste si excentrice sunt, potrivit producatorilor, incetinirea efectelor imbatranirii, cresterea imunitatii, scaderea colesterolului sau chiar cresterea coeficientului de inteligenta, potrivit Business Insider.

Compania coreeana Golden Woodo chiar a anuntat recent ca nu mai poate face cererii tot mai mari de alune aurite.

Ideea alunelor infuzate cu particule de aur i-a venit lui Kang Chang Yoon, CEO la Golden Woodo, dupa ce a citit un articol despre succesul inregistrat de orezul tratat cu aur si dupa efectuarea unor studii pe piata produselor de lux din domeniul alimentar.

Plantele de arahide sunt udate cu o solutie de aur si apa realizata de o companie de nanotehnologii, prin infuzarea unor particule microscopice de aur razuite de pe lingouri. Initial, compania intentiona sa vanda alunele aurite ca atare, dar datorita cererii masive a decis sa comercializeze si bomboane de ciocolata umplute cu alunele aurii.

O cutie de 170 de grame costa circa 10,5 dolari, dar pretul piperat nu i-a oprit pe coreeni sa le cumpere intr-un ritm foarte rapid.

Sursa foto cover si articol: Golden Woodo