1 / 5

Motorul este acelasi, cu 6 cilindri boxer, capacitate de 3,6 litri

Motorul este acelasi, cu 6 cilindri boxer, capacitate de 3,6 litri si doua turbocompresoare. Inginerii au “aranjat” putin turbinele, au revizuit sistemul de alimentare, reusind sa reduca temperatura amestecului aer/benzina si propulsorul a ajuns la impresionanta putere de 530 CP/6.500 rpm.

Cel mai rapid Porsche 911 de serie din istorie: GT2


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate