1 / 5

Motorul este acelasi, cu 6 cilindri boxer, capacitate de 3,6 litri

Motorul este acelasi, cu 6 cilindri boxer, capacitate de 3,6 litri si doua turbocompresoare. Inginerii au “aranjat” putin turbinele, au revizuit sistemul de alimentare, reusind sa reduca temperatura amestecului aer/benzina si propulsorul a ajuns la impresionanta putere de 530 CP/6.500 rpm.

Cel mai rapid Porsche 911 de serie din istorie: GT2


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile