1 / 5

Rolls-Royce 101EX

Automobilele germane sunt enervant de exacte, la fel ca Jurgen sau Fritz care trudesc in fabricile lor, cu nume imposibil de pronuntat. Americanii fac automobile "supraponderale" si cu o tinuta de drum mai "casual". Italieniii se mandresc cu pasiunea pe care o imprima vehiculelor cu patru roti, dar abordeaza procesele tehnologice cu lejeritate. Japonezii nu pot concepe ca masinile lor sa nu aiba gadgeturi si tehnologie mai actuala ca ziarul de maine. Romanii au Logan, un model bun la toate, dar care nu exceleaza cu nimic. Britanicii, in schimb, pot fi considerati snobi si prea mandri de Casa Regala, sentiment regasit si in modelele producatorului de casa al Coroanei, Rolls-Royce. Simbioza dintre cele doua simboluri ale Marii Britanii a fost atat de puternica, incat prin conductele de alimentare ale bijuteriilor pe patru roti, probabil curge combustibil de vita nobila. In ciuda trecerii in patrimoniul germanilor de la BMW, Rolls-urile si-au pastrat tinuta aristocratica si nu au impartit aceeasi soarta cu modelele Bentley, devenite niste Phaeton in haine de gala.

Englezii o fac mai bine : Rolls Royce 101EX


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate