1 / 7

European Fashion Lingerie

Cu ocazia celei de-a zecea participari consecutive la cel mai prestigios eveniment de gen - Salonul International de Lenjerie, Paris 2008 - a avut loc lansarea unei noi colectii - Jolidon Clandestine - si relansarea brandului Prelude. Cei 15 ani pe care Jolidon ii implineste anul acesta gasesc compania in plin proces de rebranding. Din 2008, intregul grup, care numara in acest moment in portofoliu 5 branduri de lenjerie (Jolidon, Prelude, Argos, Infiore, Chiaro di Luna) si doua marci de confectii (Flacara si Falla) s-a redefinit ca "European Fashion Lingerie".

Singura multinationala romaneasca de pe catwalk


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate