1 / 6

Noi branduri fashion

“Elementele pe care ne bazam in ceea ce priveste noile branduri sunt noutatea conceptului, calitatea materialelor si a design-ului. Olsen intra pe o piata care nu si-a atins nici pe departe potentialul maxim: femei peste 30-35 de ani, segment pentru care piata din Romania nu are, in acest moment, o oferta exclusiva de monobranduri; Mandarina Duck este un brand absolut uimitor, ce va schimba obisnuintele de consum in materie de genti si accesorii din piele si materiale complementare, atat pentru femei cat si pentru barbati. In selectia celor doua francize am luat in considerare caracterul unic al ofertei pe care o aduc”, considera Ramona Stanciulescu, CEO Rafar.

Din primavara, doua noi branduri fashion in Romania


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate