1 / 5

Eden SPA: Servicii corporate

“Segmentul cu cea mai mare crestere in Eden SPA in primul trimestru al anului 2008 a fost reprezentat de serviciile corporate”, declara Liliana Paraipan, General Manager, Eden Spa.

"Am observat ca din ce in ce mai des companiile rezerva cate o zi intreaga pentru 10-15 dintre cei mai buni clienti sau angajati ca o alternativa sanatoasa si mai placuta a meselor in oras sau a diverselor tipuri de team building-uri menite sa sudeze echipele". In ceea ce priveste raportul clientilor, acesta este de aproximativ 70% femei si 30% barbati, iar pentru achizitonarea de Eden SPA Gift Cards, proportia se schimba pentru cca 60% in favoarea barbatilor. De altfel, acest proiect a aparut dupa ce in urma unei analize am constatat ca 99% din clientii spa-ului sunt middle sau top manageri si angajati ce vin prin programele oferite de companiile lor. Atunci am inteles, ca avem o oprtunitate de piata extraordinara, din moment ce Eden SPA este singurul centru de profil care se adreseaza exclusiv targetului de business.

Eden Spa: Un nou serviciu pentru companii


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile