1 / 4

Constructorul francez a inceput in forta campania de promovare a

Constructorul francez a inceput in forta campania de promovare a noului Renault Symbol, model destinat celor cu bugete reduse, extrem de atenti la consumul de combustibil.

Tocmai pentru a demonstra cat de economic poate fi noul Symbol, chiar mai economic decat scrie in fisa tehnica a masinii, Renault a organizat competitia Symbol ECO Challenge. Aceasta s-a desfasurat in Turcia, tara in care este produs modelul si a constat in parcurgerea unui traseu de 1.430 km.

Record de consum pentru noul Renault Symbol


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile