1 / 5

Piata parfumurilor de lux

Pe baza vanzarilor de anul trecut, ale celor mai mari tari producatoare de parfumuri din lume, Statele Unite ale Americii si Franta, valoarea acestei piete se ridica la aproape opt miliarde euro, doar la categoria prestige, conform lui Karen Grant, analist al industriei de frumusete la NPD Group, companie de cercetare a pietei, cu sediul in New York.

In cadrul categoriei Prestige, parfumurile personalizate reprezinta “un segment restrans dar extrem de dinamic, a carui crestere de doua cifre depaseste cresterea totala a industriei parfumurilor”, adauga Karen Grant.

Parfumurile personalizate, un nou trend in industria luxului


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate