1 / 3

Business-ul si criza

"Modelul nostru de business este potrivit pentru criza din Romania. Noi oferim persoanelor care doresc sa cumpere produse de incaltaminte, imbracaminte si acesorii de la brandurile cele mai cunoscute la preturi incredibile, ceea ce inseamna ca ii ajutam pe membrii clublui nostru sa se cumpere aceleasi produse de calitate dar la preturi reduse cu pana la -80%", declara Cristian Ducu, CEO Fashiondays.ro.

De asemenea, el considera ca nu mai este nevoie ca membri sa calatoreasca in strainatate pentru a cumpara o anumita gama de produse vestimentare.

"Un alt punct de atractivitate este interactivitatea, faptul ca membrii nu au timp sa se plictiseasca pe site-ul nostru. Tot timpul aducem branduri noi la preturi excelente in campanii care dureaza maxim 7 zile", adauga Cristian Ducu.







Fashiondays.ro, unicul club exclusivist de shopping din Romania


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.