1 / 5

Studiul de piata I

“Femeia ca target: ce e relevant acum” este o cercetare reprezentativa pentru populatia feminina din mediul urban, 18-45 de ani.

Aceasta este conceputa ca un instrument util pentru a afla date noi si insight-uri relevante pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.

Pe langa analiza modului in care femeile din mediul urban, 18-45, se raporteaza la temele de mai sus, studiul prezinta si o segmentare in profile distincte de femei.




Femeia ca target - ce este relevant acum


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile