1 / 3

Istorie de 40 de ani

In urma cu 40 de ani, afacerea Gap a inceput ca un magazin exclusiv de jeans in San Francisco.

“Denimul face parte din DNA-ul brandului Gap si pentru a sarbatori acest lucru, ne-am intors catre trecut si am reinventat stilul clasic american prin noua colectie “1969 Premium Jeans”. Denimul face parte din oricare garderoba, dar jeansii clasici premium nu au fost intotdeauna accesibili tuturor. Astfel, am creat aceasta colectie ce cuprinde jeansi cu croieli, detalii si finisaje de calitate, la un pret cu adevarat accesibil,” a declarat Marka Hansen, presedintele Gap America de Nord.

Gap lanseaza noua colectie


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate