1 / 3

10 magazine in 2010

Pana la sfarsitul anului 2010, Tiberiu Duma, directorul executiv Patria Vinum planuieste inaugurarea a zece astfel de magazine, in toate cartierele mari din Capitala. Astfel se urmareste transformarea Patria Vinum intr-un brand si proximitatea fata de clienti.

Patria Vinum va deveni o retea de magazine de vin varsat si imbuteliat la punctul de vanzare in recipiente proprii, concept care isi propune sa dezvolte un nou segment al pietei si sa reprezinte o alternativa la supermarket-uri si la magazinele de tip crama.

Patria Vinum, vin la pompa, la harta si oriunde


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile