1 / 3

10 magazine in 2010

Pana la sfarsitul anului 2010, Tiberiu Duma, directorul executiv Patria Vinum planuieste inaugurarea a zece astfel de magazine, in toate cartierele mari din Capitala. Astfel se urmareste transformarea Patria Vinum intr-un brand si proximitatea fata de clienti.

Patria Vinum va deveni o retea de magazine de vin varsat si imbuteliat la punctul de vanzare in recipiente proprii, concept care isi propune sa dezvolte un nou segment al pietei si sa reprezinte o alternativa la supermarket-uri si la magazinele de tip crama.

Patria Vinum, vin la pompa, la harta si oriunde


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.