1 / 4

“Aducerea brandului Moroso este un pas esential in strategia

“Aducerea brandului Moroso este un pas esential in strategia noastra de dezvoltare pe termen lung, fiind unul dintre cei mai apreciati producatori la nivel international. Ne dorim sa oferim clientilor mai mult decat o gama variata de mobilier si decoratiuni, de aceea am lansat Insign, un concept complex ce integreaza servicii de consultanta, piese de mobilier si obiecte de design, astfel incat rezultatul sa fie unul deosebit", declara Loredana Preda, director general Galeriile Noblesse.

De asemenea, ea spune ca majoritatea pieselor semnate Moroso se situeaza intre 1.500 si 8.000 de euro. Astfel, ele se adreseaza, ca in cazul majoritatii brandurilor din portofoliu, unui segment de clienti cu venituri medii spre inalte. Canapelele pornesc de la 3500 euro si ajung si la peste 10.000 euro, iar fotoliile au preturi incepand cu 1000 euro.


Galeriile Noblesse aduc un nou brand de mobilier de lux


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.