1 / 3

O masina de viteza este facuta pentru linii drepte.

Ferrari, Lamborghini au modele care nu trec de 350 km/h (orientativ). Nu-i intereseaza recordurile de viteza.

Nu pentru ca n-ar avea bani sa le faca, sau know-how. Imi inchipui ca Ferrari ar putea construi orice ar vrea, inclusiv cea mai rapida masina din lume, dar asta nu face parte din planurile lor.

Este de inteles. O masina extrema, una care sa treaca de 400 km/h, costa enorm de mult. Si pentru dezvoltare/productie si mai apoi pentru client. Sa zicem ca n-ar fi o problema, Ferrari poate vinde la orice pret si tot nu ar reusi sa acopere cererea.

Problema este insa ca o masina de viteza, de fapt, de record de viteza, este facuta pentru linii drepte. Nu face fata virajelor ca o masina de 2 ori mai putin puternica, dar si de aproape 2 ori mai usoara care este mult mai agila.

Bolidul american care vrea inapoi recordul de viteza de la Veyron


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile