1 / 3

Segmentul Luxury Travel reprezinta 18% din cifra de afaceri Perfect Tour

Vacantele memorabile pot fi achizitionate direct de la birou pentru ca un consultant Perfect Tour se deplaseaza catre client oriunde acesta doreste.

“Am cautat pe tot globul experiente unice si autentice pentru clientii nostri. Cum ar fi sa iti petreci seara cu o familie de localnici in Maldive, sa te intalnesti cu un astrolog in Jaipur sau sa iei cina intr-o tabara de beduini intre dunele din Abu Dhabi? Cam asa arata surprizele pe care le oferim pentru cei care isi doresc cu adevarat sa iasa din rutina”, declara Corina Pacuraru, general manager Perfect Tour:

Momentan, segmentul Luxury Travel reprezinta 18% din cifra de afaceri Perfect Tour, potrivit lui Sorin Vaduvoiu, director executiv al agentiei de turism, care adauga ca strategia de adresare directa catre clientii care cauta calatorii urmareste o crestere semnificativa a vanzarilor, direct proportionala cu investitiile in trainingul consultantilor pentru luxury travel.

„Estimam o dublare a vanzarilor pe acest segment, si o crestere cu 6-7% in cifra de
Afaceri”, a declarat Sorin Vaduvoiu.

Perfect Tour a infiintat un departament dedicat exclusiv serviciilor VIP


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.