Tractiunea spate si motorul V-8 promit o dinamica de prima clasa si un rafinament pe masura Hyundai prezinta in premiera mondiala conceptul Genesis, in timpul unei conferinte de presa la New York International Auto Show din data de 4 aprilie. Conceptul anunta arhitectura si design-ul viitorului pentru un sedan premium sport cu tractiune pe spate, programat sa completeze linia de modele Hyundai in 2008.
"Conceptul Genesis contribuie la extinderea liniei de produse spre noi teritorii, din perspectiva performantei, design-ului si echiparii," spune Steve Wilhite, director operational al Hyundai Motor America. "Cand va aparea, in 2008, va catapulta Hyundai in competitia cu rivali pe masura, iar Genesis poate face fata provocarii.

"Conceptul Genesis este un prototip al unei noi masini create pe o platforma Hyundai cu tractiune pe spate, semnalizand dorinta marcii de a-si extinde farmecul, atragand entuziastii. Conceptul Genesis este dotat cu noul motor Tau DOHC 32 valve V-8 al lui Hyundai. Conceptul Genesis marcheaza inceputul unei noi ere pentru marca Hyundai.

"Conceptul Genesis este o manifestare a dorintei extraordinare din partea Hyundai, de a oferi produse de prima clasa in cadrul tuturor segmentelor de modele," spune John Krafcik, vice presedinte, Dezvoltare de Produs si Planificare Strategica, Hyundai Motor America. "Cu Genesis, avem o pozitie unica - o platforma complet noua, extrem de eficienta, cu tractiune spate; un motor de inalta performanta si un design de top - toate la un pret care porneste mult sub 30.000 de dolari.

"Noua arhitectura cu tractiune spate este o noutate pentru SUA

Conceptul Genesis dispune de o arhitectura cu tractiune spate, aplicata pentru prima data la un model Hyundai din SUA. Tractiunea pe spate ofera o distributie a greutatii 53:47 fata/spate pentru o manevrare optima si caracteristici de directie mai rafinate. Performantele de top ale conceptului Genesis, legate de manevrare si directie sunt controlate mai departe de sistemul de Control Electronic al Stabilitatii (ESC), cea mai noua si mai importanta tehnologie de siguranta. Hyundai conduce in topul marcilor de masini in ceea ce priveste aplicarea ESC la dotarile standard, cu mai mult de 70 de procente din vanzarile Hyundai pe anul 2007, cu aceasta tehnologie de siguranta in dotarile standard. ESC analizeaza continuu viteza de rulare, directia, pozitia acceleratiei, devierea laterala si alti factori. Un microprocesor de bord determina daca vehiculul incepe sa prezinte tendinte sub-viratoare sau supra-viratoare si poate frana rotile corespunzatoare si reduce puterea motorului, pentru a mentine vehiculul in siguranta pe drum. Utilizarea otelurilor ultra-rezistente in zonele critice confera modelului Genesis o rigiditate dinamica cu 12-14% mai ridicata si o greutate mai mica decat cea a BMW-ului seria 5 si a Mercedes-Benz clasa E. Aceasta structura dura, mai usoara si mai mare ofera o baza extraordinara pentru dinamica de top si nivelul scazut de zgomot din interiorul vehiculului.

Motorul tau V8


La factorul de performanta al conceptului Genesis se adauga noul motor Tau 4,6 litri V8 cuplat la o transmisie automata ZF cu 6 viteze cu control manual SHIFTRONICÒ si un diferential partial de alunecare. Tau ofera mai mult de 300 cai putere, pentru a satisface cererea consumatorilor orientati spre performanta. Aceasta combinatie va lansa Genesis la 100 km pe ora in mai putin de sase secunde. Motorul Tau este construit in asa fel incat sa ofere flexibilitate in viitor. Variantele viitoare Tau pot oferi o capacitate cilindrica mai mare, optiuni de inductie fortata si alte imbunatatiri tehnologice.

Suspensii sportive inovatoare si sofisticate


Genesis vine cu un design al suspensiilor printre cele mai sofisticate si rafinate, la orice pret. Suspensia fata cu cinci articulatii este dispusa cu brate superioare si inferioare, facand legatura intre rotile din fata si sasiu. Acest ansamblu articulat in mod artistic creeaza un ax virtual ce reduce simtitor vibratiile nedorite ale volanului si imbunatateste raspunsul. Suspensia independenta pe spate, cu cinci articulatii este la fel de sofisticata, permitand o geometrie precisa pentru o experienta si o manevrabilitate incredibile. Performantele suspensiilor avansate pe fata si spate sunt maximizate prin intermediul setarilor controlate de sofer, permitand atingerea unor caracteristici conform necesitatilor ... sau dorintei.

Design modern

Design-ul modelului Genesis reprezinta o interpretare progresiva a sedanului modern sport cu tractiune pe spate. Pentru a atinge performantele motorului dinamic, Genesis combina formele puternice, sculptate pentru a integra detalii precise, materialele naturale si inovatoare pentru a oferi o estetica bine elaborata, un design premium.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea YourMoney »


Setari Cookie-uri