Moscova ramane in continuare orasul cu cele mai costisitoare hoteluri din lume, informeaza presa internationala. Aceasta este concluzia unui studiu intreprins in 50 de orase de catre firma britanica de consultanta Hogg Robinson Group (HRG), specializata in industria turistica.
In prezent, costul mediu al unei camere de hotel din Moscova este de aproximativ 250 lire sterline (330 euro sau 485 dolari). Cresterea preturilor la camerele de hotel din Moscova a prins forta, fiind explicata de specialistii firmei HGP prin faptul ca sectorul hotelier moscovit, orientat catre segmentul business a atins maturitatea, desi majorarea preturilor la imobiliare si penuria terenurilor vor contribui la cresterea preturilor in 2008. Moscova e urmata in clasament de New York (375 dolari, si o crestere de 2%), Paris (335 dolari, si o crestere de 8%) si Dubai (320 dolari, si o crestere de 11%). Londra incheie topul primelor zece (300 dolari, si o crestere de 4%). Potrivit expertilor, in septembrie 2007 Moscova numara 217 hoteluri si un numar de 35.000 de camere, dintre care 2.863 din categoria cinci stele si 6.120 din categoria de patru stele. Margaret Bowler, director al departamentului de relatii hoteliere internationale din cadrul HRG este de parere ca limita maxima a tarifelor pentru cazare percepute de catre marile lanturi hoteliere ale lumii a fost aproape atinsa.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri