Celebrul lant de bijuterii Tiffany, va inaugura o serie de magazine de aproape trei ori mai mici decat cele obisnuite ale marcii, primul dintre ele urmand sa fie deschis in cadrul unui nou centru comercial din Glendale, California.
Micutul magazin nu va expune bijuterii cu preturi exorbitante, ci va pune accentul pe acele modele (majoritatea din argint) accesibile si celor care nu se numara printre clientii fideli ai marcii.

Daca acest concept se va dovedi a fi un succes, numarul de magazine Tiffany ar putea sa se tripleze in viitorul apropiat.

Aceasta situatie poate fi privita din doua perspective. Pe de o parte, Tiffany va deveni un brand accesibil si celor care, pana cu putin timp in urma, nu-si puteau permite produsele celebrei marci.

Pe de alta parte, trebuie remarcat faptul ca Tiffany inaugureaza aceste magazine in contextul in care piata bijuteriilor de lux se afla in declin. Apare astfel pericolul ca acest concept sa duca la "diluarea" puternicului brand, transformandu-l dintr-unul de lux, intr-unul mass market.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri