Doua noi parfumuri semnate de nume celebre

In ultima perioada, din ce in ce mai multe vedete isi lanseaza parfumuri ce le poarta numele, sub semnatura unor branduri celebre, afacere profitabila pentru ambele parti, scrie wwd.com. Cele mai noi nume lansate in acest business: Halle Berry si Justin Timberlake.

Celebra casa de parfumuri Coty a semnat un contract de colaborare cu Halle Berry, contract ce implica crearea unui nou parfum cu numele celebrei actrite castigatoare a premiului Oscar. Noua linie de parfumuri va fi lansata pe plan mondial in primavara anului viitor.

Reprezentantii Coty au fost atrasi de frumusetea si de misterul inconfundabil al celebrei actrite atunci cand au ales-o pentru a reprezenta imaginea noii game de parfumuri. “Halle va crea o noua dimensiune pe piata parfumurilor ce poarta nume ale celebritatilor. Lansarea parfumului ii va permite actritei sa dezvaluie fanilor un nou aspect al personalitatii sale”, declara Steve Mormoris, vice-presedintele departamentului de matketing din cadrul Coty Beauty Us.

Si tot recent, exclusivistul brand Givenchy a anuntat colaborarea cu Justin Timberlake pentru lansarea unui nou parfum, ce va purta numele artistului si va aparea pe piata in toamna lui 2008, Justin alaturandu-se astfel actritei Liv Taylor, care este deja imaginea aceleiasi marci.

“Pe langa notorietatea sa pe plan mondial, unul dintre motivele pentru care l-am ales pe Justin Timberlake este faptul ca, artistul este un adevarat model in ceea ce priveste moda in toate aspectele pe care aceasta le implica; a reusit sa redefineasca eleganta moderna”
, sustine Alain Lorenzo, presedintele Givenchy.

Timberlake mai detine o linie de haine, comercializate sub marca William Rast, si un restaurant.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea YourMoney »



Setari Cookie-uri