Constructorii auto de lux au inregistrat scaderi substantiale ale volumului vanzarilor la inceputul lui 2008, fata de aceeasi perioada a anului 2007, informeaza studiul realizat de Autodata.
Vanzarile marcilor
Jaguar,
BMW si
Porsche au scazut cu 52%, 27%, respectiv 13% in prima luna a anului, fata de perioada similara a nului trecut. In mod surprinzator, exclusivistul brand
Ferrari, care se mandreste cu o lista de asteptare de aproximativ doi ani, se confrunta cu aceeasi problema, inregistrand o scadere a volumului vanzarilor in luna ianuarie a acestui an. Oficialii companiei sustin insa ca aceasta scadere este nu numai una prevazuta, ci si una planuita de catre specialistii faimoasei marci italiene.
Potrivit datelor furnizate de Autodata, vanzarile inregistrate de Ferrari in luna ianuarie au scazut cu 22% fata de aceeasi perioada a anului trecut, si asta in conditiile in care
"pentru Ferrari urmeaza un an extrem de incarcat, cu liste de asteptare intre 18 si 24 de luni", conform reprezentantilor marcii italiene.
Se pare ca va trebui sa asteptam si rezultatele pe februarie si martie pentru a vedea daca scaderea vanzarilor de la inceputul lui 2008 a fost o consecinta previzibila a cererii extrem de ridicate de la sfarsitul anului 2007. Totusi, diminuarea vanzarilor si in cazul altor marici de lux precum Porsche sau BMW anunta un an dificil pe piata automobilelor de lux.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: