In 2008, Versace si-a alocat un buget de 45 milioane de euro pentru deschiderea a 11 noi magazine, majoritatea in Asia, informeaza CPP Management Consultants, singura companie de consultanta central si est europeana specializata in industria de lux.

Potrivit oficialului Versace, Giancarlo Di Rosi, aceasta strategie de expansiune se datoreaza faptului ca in Asia exista o cerere in continua crestere pentru produse de lux.

In ciuda fluctuatiilor dolarului, a pretului petrolului si a economiei in general, Statele Unite raman target-ul principal al casei Versace.

Cu toate acestea, nu este ignorat potentialul pietei asiatice, drept urmare inaugurand-se un magazin in Kuala Lumpur, altele in Macau, Hong Kong si Taiwan urmand a fi deschise in cursul anului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri