Dupa ce anul trecut, in cadrul show-ului de EICMA, BMW a demarat o adevarata avalansa a lansarilor de motocilclete, 2008 a fost randul bicicletelor sa atraga toate blit-urile de la standul BMW.
Constructor cunoscut mai mult pentru autovehiculele pe patru roti, BMW a venit cu o lansare surprinzatoare care, pe langa faptul ca are doar doua roti, nici macar nu sunt puse in miscare de vreun motor, ci de energia umana.

Disponibila in cinci variante, plus un model special creat pentru copii, ingenioasa bicicleta marca BMW va conferi fericitilor posesori un sentiment de siguranta in timpul executarii exercitiilor fizice zilnice.

Pretul unei astfel de biciclete cu aer sofisticat este, bineinteles, pe masura numelui pe care il poarta, pornind de la 246 euro si putand ajunge pana la 4.199 euro, suma ce depaseste chiar preturile multor motociclete.

Acesta este insa justificat daca ne gandim la exercitiul fizic extrem de benefic la care ne indeamna, sustin reprezentantii BMW.

Ca si in cazul automobilelor sau al motocicletelor, viitori proprietari ai unei bicicletele ce poarta logo-ul BMW au la dispozitie o serie de extraoptiuni pentru care pot opta, personalizandu-si astfel bicicleta, dupa gustul si nevoile fiecaruia.

Un aspect mai putin placut il constituie faptul ca, momentan, bicicleta se comercializeaza doar in Germania. Insa nu trebuie sa ne facem prea multe griji, va ajunge in curand si pe celelalte piete europene.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea YourMoney »


Setari Cookie-uri