Celebra artista pop Madonna a colaborat cu Chopard pentru crearea unor bijuterii exclusiviste cu ocazia lansarii ultimului sau album.
Nu este prima oara cand
Madonna alege celebra casa de bijuterii si ceasuri de lux,
Chopard, pentru a-i crea accesoriile pentru lansarea noilor albume. Cele doua branduri au mai colaborat in 2005, atunci cand, compania elvetiana a creat superbul colier
"Hung-Up" incrustat cu diamante, purtat de
Madonna pe scena la fiecare concert din cadrul turneului de promovare al albumului
"Confessions on a Dance Floor". Pentru cel mai recent album al sau,
"Hard Candy", Madonna se lauda cu doua noi bijuterii de lux. Un inel din aur incrustat cu 258 de diamante albe ce iau forma numelui
"M-dolla", la care se adauga un superb diamant pe litera M. Cea de-a doua bijuterie este o cruce ce poarta denumirea
"Happy Diamonds", decorata, la randul ei, cu trei superbe diamante semnatura
Chopard.
Vedeta va fi vazuta pentru prima data purtand aceste bijuterii, pe 28 aprilie, la lansarea albumului
"Hard Candy".
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: