Celebrul designer american, Tommy Hilfiger a inaugurat recent, in colaborare cu Sony BMG, Tommy TV, un canal TV de muzica online.
Tommy TV este un canal TV ce pune accentul pe concerte live sustinute de artisti consacrati impreuna cu tinere talente ale muzicii internationale, anunta Luxurylaunches.com. Concertele sunt sustinute pentru un public restrans, intr-o atmosfera extrem de degajata, in orase din toate colturile lumii. La acestea se adauga interviuri ale artistilor si emisiuni ce prezinta aspecte inedite din viata si cariera profesionala a acestora.

Chiar daca pe acest site nu se vor vinde colectiile vestimentare semnate de Tommy Hilfiger, vor fi oferite link-uri catre magazinele online ale designer-ului. Astfel, inaugurarea Tommy TV reprezinta un pas important in dezvoltarea brand-ului, ce a fost inspirat tocmai de rock 'n roll.

“Muzica si design-ul merg mana in mana. Practic, am devenit designer vestimentar tocmai datorita muzicii. Muzica a reprezentat prima mea dragoste in anii `60 si, in consecinta, doream sa ma inbrac precum idolii mei, Mick Jagger, Pete Townshend si Jimmy Page”
, a declarat Tommy Hilfiger la lansarea oficiala Tommy TV din Londra.

Acest canal muzical reprezinta, de asemenea, o oportunitate de lansare pentru noile talente in domeniul muzicii, facilitandu-le acestora dialogul cu profesionistii si casele de productie din industrie.

Aspectele financiare ale colaborarii dintre Tommy Hilfiger si Sony BMG nu au fost inca dezvaluite presei dar, cu siguranta, scopul Tommy TV este acela de a deveni lider pe acest segment de piata al muzicii online, prin cooptarea unor staruri precum Kelly Rowland si Wyclef Jean.

Wyclef live la Tommy TV:



Kelly Rowland la Tommy TV:



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea YourMoney »


Setari Cookie-uri