Pe masura ce atmosfera se incinge, vara asta Starbucks te invita intr-o calatorie racoritoare in jurul lumii, inspirata de arome delicioase din America Latina si Asia.
De la inceputul lui mai, la
Starbucks te asteapta bautura sezonului,
Dulce de Leche Frappuccino®. Cu o aroma fina de crema caramel si lapte, completata de prospetimea cafelei cu gheata,
Dulce de Leche Frappuccino® este combinatia perfecta intre traditie si experiente noi.
Aroma dulce de leche, sau crema caramel, este o vedeta a Americii de Sud iar originea sa este invaluita in legenda, care povesteste ca o gospodina argentiniana a uitat pe foc desertul din lapte si zahar pe care il pregatea, iar rezultatul, desi accidental, a fost o delicioasa crema caramel.
Starbucks a adus impreuna faimoasa aroma si cafeaua cu gheata in
Dulce de Leche Frappuccino®, bautura care nu trebuie ratata vara aceasta. Alaturi de bautura sezonului,
Starbucks va rasfata si cu un nou desert,
Low Fat Banana Cake, o prajitura pufoasa si usoara.
.jpg)
Cei care doresc sa savureze o cafea
Starbucks acasa, vor gasi pachete de cafea boabe care pot fi macinate la cerere in functie de preferinte - pentru espresor, presa de cafea, filtru sau ibric. Cafeaua boabe disponibila in luna mai este Muan Jai, primul amestec
Starbucks de cafea cu origine tailandeza. Provenind de pe dealurile inverzite ale Tailandei si din insulele exotice ale Pacificului, Muan Jai inseamna “fericire deplina” in dialectul local si cu siguranta isi merita numele. Aromele complementare acestei cafele sunt cele de ciocolata si scortisoara.
Pe langa produsele speciale de sezon, la
Starbucks puteti alege din mai mult de 15 sortimente de cafea, avand posibilitatea de a va personaliza bautura sau de a opta pentru cafea fara cofeina, produse cu numar redus de calorii (light) sau bauturi cu lapte degresat in componenta (low-fat).
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: