Primul parfum semnat Porsche Design

In toamna acestui an va avea loc lansarea primului parfum creat de Porsche Design Group, "The Essence by Porsche Design", in colaborare cu Groupe Clarins' Parfums Azzaro.

"Porsche este un nume pe care oricine il stie, iar cuvantul design i se alatutura cu naturalete, inspirand un concept modern si inovator, o reflectie fidela a epocii in care traim", declara Gérard Delcour, presedinte al Parfums Azzaro si Porsche Design Fragrances.

Va intrebati probabil care va fi aroma acestui nou parfum? "The Essence by Porsche Design", va fi un parfum fresh, creatori sai dedicandu-l barbatului matur din mediul urban, intre 25 si 50 de ani, energic, cu o fire sportiva, inteligent, cultivat si, bineinteles, senzual. In consecinta, aroma Article de la International Flavors & Fragrances, va fi imbogatita cu note de varf precum coacaze si ienupar, notele de mijloc fiind reprezentate de coriantru din Rusia, piper negru si pin Siberian. De asemenea, notele de baza vor fi constituite din ulei de brad, patchouli si tamaie.

La inceputul lunii octombrie, parfumul va fi scos la vanzare atat in magazinele multibrand selectate de companie, cat si in magazine proprii Porsche Design din Europa, Orientul Mijlociu si America de Nord, lansarea urmand a avea loc in Bloomingdale, iar mai tarziu in Neiman Marcus si Nordstrom.

Pe pietele din America Latina, Asia si Africa, "The Essence by Porsche Design" va fi introdus de abia la inceputul anului 2009.

"The Essence by Porsche Design" va fi disponibil atat in varianta de 50 ml, la pretul de 34 de euro, cat si in varianta de 75 ml, la pretul de 45 de euro. Gama va mai include sampon, la pretul de 20 de euro si deodorant stick ce va costa 15 euro. De asemenea, doritorii vor putea achizitiona si varianta de lux a parfumului, ce se va deosebi de restul gamei prin sticla de culoare neagra, si pretul de 60 euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea YourMoney »



Setari Cookie-uri