Peste 750.000 de vizitatori au trecut pragul Baneasa Shopping City in prima luna de la deschiderea centrului comercial. In toata aceasta perioada, magazinele chiriase au inregistrat recorduri de vanzari cosiderabil mai mari decat cele obtinute intr-un context similar din orice alt centru comercial in care au fost prezente pana acum.

"Ne asteptam ca, si in urmatoarea perioada, lucrurile sa evolueze intr-un mod cel putin similar deoarece surprizele pe care le pregatim vizitatorilor vor fi tot mai numeroase", a declarat Ali Ergun Ergen, Retail Administrator & Development Manager Baneasa Developments.

Special pentru weekend-ul inaugural, magazinele din Baneasa Shopping City au avut reduceri la produsele vandute lucru care a dus la o crestere semnificativa a vanzarilor. Unul dintre acest magazine a fost Peek & Cloppenburg care a avut promotii speciale la unele produse.

"Deschiderea primului magazin Peek & Cloppenburg din Romania in Baneasa Shopping City a depasit deja marile asteptari pe care compania noastra le avea pentru piata romaneasca. Noul concept de magazin precum si marea varietate de brand-uri oferite au fost apreciate din start de clientii nostri intr-un mod unic pentru un magazin deschis pe piata este europeana"
, au declarat reprezentatii Peek & Cloppenburg din Romania.

Si reprezentantii altor magazine au fost incantati de vanzarile obtinute.

"Suntem mai mult decat satisfacuti de profilul clientilor care au vizitat centrul comercial de la deschidere si pana acum. Aceasta ne creaza oportunitatea de a ne selecta profilul viitorilor nostri clienti in vederea oferirii celor mai bune servicii de pe piata. Potrivit statisticilor facute de biroul central Cacharel din Franta suntem onorati ca am devenit magazinul numarul unu (+20% vanzari mai mari fata de celelalte locatii) in termeni de vanzare intr-o perioada atat de scurta"
, a declarat Recep Yilmaz, Brand Manager M&M Retail Romania, companie ce detine franciza Chacharel in Romania.

"Vizitatorii au ramas incantati de produsele Nordsee. Preparatele din peste si fructe de mare, sandvichurile si salatele sunt pe gustul romanilor dupa cum au aratat vanzarile din primele saptamani de la deschidere. Ne asteptam la un numar de 700-1.000 de clienti pe zi, vanzarile putand atinge cca 10.000 de euro in zilele de varf", a spus si Cristian Farmache, unul dintre actionarii companiei Darcom Sea Food, detinatoarea masterfrancizei restaurantelor si fast food-urilor Nordsee din Germania pe tot teritoriul Romaniei.

Cel care a fost recunoscut pana la deschidere drept cel mai asteptat mall de fashion din Roamania a devenit deja cel mai atragator oras al cumparaturilor de orice fel.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri