Tata Motors ar putea cumpara Hummer

Hummer ar putea fi urmatoarea achizitie incheiata de Tata Motors, dupa finalizarea preluarii Jaguar si Land Rover, scrie Wall-Street, citand Motor Authority.

Conglomeratul indian a aratat un interes deosebit asupra dezvoltarii unei retele mari de SUV-uri, in special pe piata din Statele Unite, iar urmatorul pas pe care l-ar putea face compania auto este achizitionarea brandului Hummer, informeaza Wall-Street.ro.

Pentru a intari aceasta tendinta, reprezentantii General Motors au declarat ca vor organiza un studiu despre modelul auto si ca vor lua in considerare posibilitatea de a-l vinde partial sau total.

De asemenea, oficialii GM au intrat in discutii de negociere pentru a vinde Hummer, atat cu producatorul Tata Motors, cat si cu cei de la Mahindra & Mahindra (M&M), scrie Economic Times din India.

Vanzarile la automobilele Hummer au scazut in luna mai a acestui an cu pana la 60,2%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, drept pentru care GM il va vinde cu siguranta pana la sfarsitul lui 2008.

Totodata, motivul pentru care GM ar putea renunta la marca Hummer este acela ca derivatul vehiculului militar Humvee a devenit un sinonim al consumului excesiv de carburant, dupa cum declara Rick Wagoner, directorul executiv al companiei.

Tata Motors Ltd este cel mai mare producator indian de vehicule comerciale si cel de-al doilea producator de automobile de pasageri. Produsele sale includ vehicule comerciale de tonaj mare, mediu si mic, autovehicule utilitare si autoturisme.

Sursa: Wall-Street
Autor: Alexandra Teodorescu

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea YourMoney »



Setari Cookie-uri