Desi a pasit pe urmele celebrului sau tata, devenind director al agentiei imobiliare Trump Organization, Ivanka Trump influenta mamei sale incepe sa se simta din ce in ce mai pregnant, aceasta insuflandu-i pasiunea pentru cele mai bune prietene ale unei femei: diamantele.

Astfel, dupa colaborarea cu Dynamic Diamond, Ivanka Trump si-a lansat primul butic de bijuterii in septembrie, anul trecut, pe faimosul Madison Avenue.

Colectia sa, dominata de alb si negru, emana senzualitate, prospetime si eleganta, un interes deosebit fiind acordat materialelor folosite, precum cristalele si onixul negru.

Toate aceste bijuterii sunt create si produse in New York, dar pot fi personalizate in functie de preferintele cumparatorilor. Acest aspect se refera de asemenea si la faptul ca aceeasi bijuterie poate fi purtata in moduri diferite. De exemplu, anumite modele de cercei, care au un sistem special de inchidere, pot fi purtate in loc de pandantiv.

Clientii magazinului sunt incurajati sa probeze cat mai multe modele, atmosfera micului butic fiind una confortabila si relaxanta.

Preturile bijuteriilor difera, de la sume rezonabile pana la cifre exorbitante. Astfel, un set de cercei cu onix si diamante poate fi achizitionat pentru pretul de 480 de euro, in timp ce un inel de logodna cu diamant oval costa 2.300 de euro iar o pereche de cercei inspirati din stralucirea Hollywood-ului, 23.000 de euro.

Chiar daca a trecut mai putin de un an de la lansarea buticului de pe Madison Avenue, Ivanka Trump planuieste sa deschida inca cinci astfel de magazine in urmatoarele luni, urmate de un magazin in Las Vegas in 2009 si unul in Los Angeles.

VIDEO: Ivanka Trump vorbeste despre colectia sa de bijuterii


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri