Oficialii Daimler au decis ca noua fabrica Mercedes sa fie amplasata in apropierea orasului Kecskemet, din centrul Ungariei, unde compania va investi 800 de milioane de euro pentru a putea construi noile generatii ale claselor A si B de la Mercedes-Benz, informeaza wall-street.ro, citand Automotive News Europe.

Noua fabrica se va situa la o distanta de circa 80 de kilometri fata de capitala Budapesta, iar prin aceasta investitie vor fi create 2.500 de noi locuri de munca.

"Intentionam sa construim o noua fabrica in Ungaria, pentru a ne creste competitivitatea si pentru a avea acces la potentialul neexploatat al pietelor din estul Europei", a declarat Dieter Zetsche, presedintele executiv al Daimler.

Daimler vrea ca noua fabrica sa produca patru variante aditionale pentru fiecare vehicul premium. Potrivit presei de profil, acestea vor include si o varianta cabrio cu trei usi, un SUV de dimensiuni mai reduse, o varianta cabriolet si un minivan.

Noua fabrica isi va desfasura activitatea in completarea celei din localitatea Rastatt (Germania), acolo unde sunt produse in prezent automobilele din clasele A si B ale Mercedes.

Grupul Daimler a decis amplasarea fabricii in Ungaria, in ciuda informatiilor aparute pana acum in presa, care indicau Romania ca fiind cea mai probabila locatie pentru producatorul german, pe langa Polonia si Serbia.

Discutiile la nivelul conducerii Daimler, privind locatia viitoarei fabrici, au avut loc marti, iar planurile pentru noua unitate de productie prevad o capacitate minima de 100.000 de unitati pe an.

In luna ianuarie, reprezentantii Daimler au anuntat intentia de a construi o unitate de productie de automobile in estul Europei, printre tarile candidate numarandu-se Romania si Polonia.

Sursa: Wall-Street
Autor: Cristian Gubandru

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri