Una dintre cele mai scumpe sampanii din lume si cu siguranta cea mai scumpa din Romania, bautura emblematica a starurilor, Dom Perignon White Gold Jeroboam a fost lansat sambata, pe 12 iulie in clubul Bamboo, din statiunea Mamaia.

O imbinare a senzualitatii si a sublimului in materie de sampanie, Dom Perignon White Gold Jeroboam reprezinta marca rafinamentului, elegantei si luxului. Designul sticlei evoca o rochie haute couture ce aluneca eteric, pe covorul rosu. Drapata in aur alb, purtand scutul emblematic al Dom Perignon, sticla a fost achizitionata contra sumei de 15.000 de euro, de catre tanarul om de afaceri Ciprian Gheorghe.

Luxul, muzica buna, distractia si atmosfera de mii de euro au purtat marca Dom Perignon. La toate acestea, pentru ca brandul nu se dezminte, fiecarui cumparator al unei sticle din gama Dom Perignon i-a fost pus la dispozitie serviciul limodrive oferit de catre Mercedes Benz.

Evenimentul a fost unul inedit, atat in ceea ce priveste sticla de sampanie imbracata in aur alb, cat ºi atmosfera si numele sonore prezente la eveniment. Momentul dezvaluirii sticlei de Dom Perignon White Jeroboam a reprezentat punctul culminant dintr-un show creat special pentru acest eveniment, semnat de catre Catalin Botezatu.

Aceastã sticla este mai mult decat un statut, este un simbol al calitatii, al rafinamentului si al bunului gust.
Dom Perignon este bautura care poate face trecerea in acea dimensiune a luxului care este absolut exceptionala – luxul in cea mai pura forma, sclipitor ca cea mai superba bijuterie.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri