Mai ciudat, dar extrem de economic: Loremo
Germanii de la Loremo dezvolta de mai mult timp o masina foarte usoara si foarte economica, dar fara a apela la tehnologii neconventionale.
• 4 August 2008 • YourMoney





1 / 5
Loremo: Prezentare
2 / 5
Cele doua versiuni Loremo
3 / 5
Performante Loremo
4 / 5
Design inovativ
5 / 5
Lansarea Loremo
Logica celor de la Loremo este foarte simpla: o masina usoara, sigura, cu spatiu suficient pentru 4 persoane si motor cat mai economic.
Conceptele cantaresc aproximativ 450 kg, asa ca nu este nevoie de un motor puternic pentru a obtine performante decente.
Conceptele cantaresc aproximativ 450 kg, asa ca nu este nevoie de un motor puternic pentru a obtine performante decente.
Germanii vor lansa doua versiuni ale masinii. Varianta de baza este LS, propulsata de un turbodiesel mic, cu 2 cilindri, care dezvolta 20 CP.
Pe langa faptul ca nivelul consumului mediu este intre 1.5 si 2 litri/100 km, masina poate accelera de la 0 la 100 km/h in 20 de secunde si poate atinge o viteza maxima de 160 km/h. Asta inseamna ca masina ar putea fi folosita si pe distante mici in afara oraselor, nu doar in mediul urban.
Pe langa faptul ca nivelul consumului mediu este intre 1.5 si 2 litri/100 km, masina poate accelera de la 0 la 100 km/h in 20 de secunde si poate atinge o viteza maxima de 160 km/h. Asta inseamna ca masina ar putea fi folosita si pe distante mici in afara oraselor, nu doar in mediul urban.
O a doua versiune este una "sport", daca se poate spune asa. Este vorba de Loremo GT propulsat tot de un turbodiesel, dar cu 3 cilindri si 50 CP putere maxima.
Acceleratia 0 - 100 km/h se face in doar 9 secunde, iar viteza maxima ajunge la 223 km/h. E drept ca si consumul de combustibil creste pana la 2,7 - 3 litri/100 km.
Acceleratia 0 - 100 km/h se face in doar 9 secunde, iar viteza maxima ajunge la 223 km/h. E drept ca si consumul de combustibil creste pana la 2,7 - 3 litri/100 km.
Un alt aspect neobisnuit este faptul ca pasagerii din spate stau cu spatele la pasagerii din fata, adica privesc prin luneta.
Acest lucru s-ar putea dovedi destul de incomod pentru ca multi nu suporta sa calatoreasca "cu spatele" la sensul de mers. Central, intre cele doua banchete pozitionate spate in spate este montat propulsorul.
Acest lucru s-ar putea dovedi destul de incomod pentru ca multi nu suporta sa calatoreasca "cu spatele" la sensul de mers. Central, intre cele doua banchete pozitionate spate in spate este montat propulsorul.
Ambele versiuni sunt gandite sa poate primi la un moment dat si propulsoare electrice, avantajate fiind de greutatea redusa.
Loremo va aparea pe piata anul viitor, iar preturile sunt estimate la 11.000 euro pentru LS si aproximativ 4.000 de euro mai mult pentru GT.
Sursa: Sotto
Loremo va aparea pe piata anul viitor, iar preturile sunt estimate la 11.000 euro pentru LS si aproximativ 4.000 de euro mai mult pentru GT.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: