Cea mai populara masina sport a Americii
Pentru americani este aproape o religie, iar pentru Ford este modelul care incununeaza gama si defineste notiunea de muscle-car. Este vorba evident de Ford Mustang, masina vanduta in peste 9 milioane de exemplare din 1964, masina de care au auzit toti cei cat de cat interesati de fenomenul auto, indiferent de continentul pe care traiesc.
• 24 Noiembrie 2008 • YourMoney




1 / 4
In aceasta perioada foarte grea, Ford a prezentat noul Mustang si
2 / 4
In primul rand, designul este si mai impunator, mai agresiv, iar
3 / 4
Ideea designerilor a fost sa incorporeze cat mai multe elemente de
4 / 4
Din punct de vedere al europenilor, materialele de interior au fost
In aceasta perioada foarte grea, Ford a prezentat noul Mustang si din fericire pentru constructorul americani este greu de crezut ca muscle-car-ul nu va placea cuiva.
Mustang a cunoscut o renastere cu generatia (inca) actuala, dupa ce, timp de multi ani, generatiile Mustang devenisera fade si fara personalitatea care a insotit modelul original.
Generatia trecuta a lui Mustang si-a recapatat stralucirea, iar modelul prezentat zilele acestea este o evolutie foarte reusita a modelului anterior. De fapt, pare un facelift mai amplu, dar nu este chiar asa.
Mustang a cunoscut o renastere cu generatia (inca) actuala, dupa ce, timp de multi ani, generatiile Mustang devenisera fade si fara personalitatea care a insotit modelul original.
Generatia trecuta a lui Mustang si-a recapatat stralucirea, iar modelul prezentat zilele acestea este o evolutie foarte reusita a modelului anterior. De fapt, pare un facelift mai amplu, dar nu este chiar asa.
In primul rand, designul este si mai impunator, mai agresiv, iar spoilerele mari dau o pregnanta senzatie de masivitate.
Ceea ce americanii apreciaza. Blocurile optice sunt mai moderne si au acum semnalizatoarele incorporate, element de stil care se remarca foarte repede.
Pe spoilerul fata este montata emblema Mustang, cu un nou design pentru prima data din 1964. La modelul V6, farurile de ceata sunt montate in partea de jos a spoilerului, dar la GT (care dispune de un V8), acestea sunt montate la acelasi nivel cu farurile.
Si stopurile au fost redesenate, iar la unele modele se ofera o camera video pentru mersul in marsarier.
Ceea ce americanii apreciaza. Blocurile optice sunt mai moderne si au acum semnalizatoarele incorporate, element de stil care se remarca foarte repede.
Pe spoilerul fata este montata emblema Mustang, cu un nou design pentru prima data din 1964. La modelul V6, farurile de ceata sunt montate in partea de jos a spoilerului, dar la GT (care dispune de un V8), acestea sunt montate la acelasi nivel cu farurile.
Si stopurile au fost redesenate, iar la unele modele se ofera o camera video pentru mersul in marsarier.
Ideea designerilor a fost sa incorporeze cat mai multe elemente de design care sa aminteasca de modelul original, dar si sa faca din Mustang o masina cu toate facilitatile moderne intalnite in zilele actuale.
Americanii asteapta cu nerabdare probabil debutul vanzarilor pentru a vedea cat de apreciat este acest mix intre traditie si modernism la noul Mustang.
Masina dispune de asemenea de o platforma tehnica mult modificata, inginerii spunand ca au dorit sa accentueze latura sportiva, dar fara sa afecteze nivelul de confort, pentru ca Mustang se vrea un muscle-car care poate fi condus de oricine, oriunde, in fiecare zi.
Americanii asteapta cu nerabdare probabil debutul vanzarilor pentru a vedea cat de apreciat este acest mix intre traditie si modernism la noul Mustang.
Masina dispune de asemenea de o platforma tehnica mult modificata, inginerii spunand ca au dorit sa accentueze latura sportiva, dar fara sa afecteze nivelul de confort, pentru ca Mustang se vrea un muscle-car care poate fi condus de oricine, oriunde, in fiecare zi.
Din punct de vedere al europenilor, materialele de interior au fost extrem de slabe la generatia care tocmai isi incheie cariera.
Pe americani se pare ca nu i-a deranjat, dar cei de la Ford spun ca noul Mustang este la un alt nivel din acest punct de vedere, atat in ceea ce priveste calitatea materialelor, cat si in ceea ce priveste asamblarea acestora.
La debutul vanzarilor, Mustang va fi oferit cu un propulsor de baza V6, de 4 litri si 210 CP. Cei ce vor esenta Mustang vor alege insa versiunea GT, propulsata d eun V8 de 4,6 litri si 315 CP.
Puterile acestor motoare nu par impresionante, dar imediat dupa debut, Ford va avea grija sa introduca si versiuni de 500 CP (de la Shelby).
Sursa: Sotto
Pe americani se pare ca nu i-a deranjat, dar cei de la Ford spun ca noul Mustang este la un alt nivel din acest punct de vedere, atat in ceea ce priveste calitatea materialelor, cat si in ceea ce priveste asamblarea acestora.
La debutul vanzarilor, Mustang va fi oferit cu un propulsor de baza V6, de 4 litri si 210 CP. Cei ce vor esenta Mustang vor alege insa versiunea GT, propulsata d eun V8 de 4,6 litri si 315 CP.
Puterile acestor motoare nu par impresionante, dar imediat dupa debut, Ford va avea grija sa introduca si versiuni de 500 CP (de la Shelby).
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: