Mazda 3, hatchback-ului nipon se adreseaza celor cu apetit pentru sportivitate
Noua Mazda3 a debutat oficial la Salonul Auto de la Bologna, lansarea pe pietele din Europa fiind programata pentru primavara anului viitor. A doua generatie promite sa cucereasca si mai multi clienti decat predecesoarea sa, care oricum s-a vandut in aproximativ 1,8 milioane de exemplare, fiind cel mai de succes model Mazda, pe perioada productiei.
• 10 Decembrie 2008 • YourMoney




1 / 4
Noua generatie mizeaza mult pe designul sportiv, cu linii fluide,
2 / 4
Mazda a mizat si mai mult in ultimul timp pe ideea de sportivitate.
3 / 4
Mazda 3: Dotari
4 / 4
Mazda 3: Performante
Noua generatie mizeaza mult pe designul sportiv, cu linii fluide, asemanatoare oarecum cu cele ale modelului Mazda6. Masina pare destul de masiva pentru dimensiunile pe care le are, datorita spoilerului fata cu grile foarte mari, fara a fi insa disproportionata.
Interiorul este lucrat mai atent si cu materiale mai bune calitativ, spun niponii, iar plansa de bord sportiva dipune de o noua sectiune in partea superioara, care integreaza display-ul sistemului de navigatie si cel al instalatiei audio.
Interiorul este lucrat mai atent si cu materiale mai bune calitativ, spun niponii, iar plansa de bord sportiva dipune de o noua sectiune in partea superioara, care integreaza display-ul sistemului de navigatie si cel al instalatiei audio.
Mazda a mizat si mai mult in ultimul timp pe ideea de sportivitate.
Chiar si la motoarele de baza, fara mari pretentii, niponii au stiut sa induca sentimentul de dinamica, fie prin directia sportiva, prin precizia schimbatorului de viteze sau prin sunetul mai agresiv al esapamentului - artificii apreciate de clienti.
Chiar si la motoarele de baza, fara mari pretentii, niponii au stiut sa induca sentimentul de dinamica, fie prin directia sportiva, prin precizia schimbatorului de viteze sau prin sunetul mai agresiv al esapamentului - artificii apreciate de clienti.
A doua generatie Mazda3 va fi disponibila cu un propulsor de baza pe benzina, de 1,6 litri, care produce 105 CP/6.000 rpm si 145 Nm/4.000 rpm. Consumul mediu al acestui propulsor este de 6,3 litri/100 km.
Tot la capitolul benzina se mai ofera un motor de 2 litri, a carui putere maxima este de 150 CP, cuplul maxim fiind inregistrat la 187 Nm.
Tot la capitolul benzina se mai ofera un motor de 2 litri, a carui putere maxima este de 150 CP, cuplul maxim fiind inregistrat la 187 Nm.
Fanii dieselului au la dispozitie un motor de 1,6 litri (109 CP si 240 Nm) al carui consum mediu este de 4,5 litri/100 km.
Mazda ofera si noul propulsor turbodiesel de 2,2 litri, in doua versiuni de putere. Cea de 150 CP si 360 Nm este creditata cu un consum mediu de 5,4 l/100 km, iar cea de 185 CP si 400 Nm afiseaza un consum mediu de 5,6 l/100 km.
Sursa: Sotto
Mazda ofera si noul propulsor turbodiesel de 2,2 litri, in doua versiuni de putere. Cea de 150 CP si 360 Nm este creditata cu un consum mediu de 5,4 l/100 km, iar cea de 185 CP si 400 Nm afiseaza un consum mediu de 5,6 l/100 km.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: