Bolidul supersport cu 6 roti, in versiune cabrio
In ziua de azi e destul de greu sa mai vii cu ceva nou in segmentul bolizilor supersport. Exista deja tot felul de forme, mai agresive, mai putin agresive dar foarte potente din punct de vedere tehnic, iar la nivelul motoarelor s-a ajuns la puteri de peste 1.000 CP.
• 5 Ianuarie 2009 • YourMoney



1 / 3
Covini: Primul supercar cu 6 roti
2 / 3
Covini C6W: Dotari si performante
3 / 3
Covini C6W: Mai sigura
Daca esti o firma mai putin cunoscuta, dar ai pretentia sa oferi un supercar, trebuie sa vii cu ceva nou.
Asa si-au spus si italienii de la Covini, care au avut ideea de a lansa primul supercar cu 6 roti. Este vorba de modelul Covini C6W (6W de la 6 Wheels), care dispune de 3 punti, doua in fata si una (cea motoare) pe spate.
Masina nu este deloc noua. A fost prezentata acum aproape 5 ani, iar pasionatii au tinut-o minte tocmai datorita platformei tehnice neobisnuite.
Asa si-au spus si italienii de la Covini, care au avut ideea de a lansa primul supercar cu 6 roti. Este vorba de modelul Covini C6W (6W de la 6 Wheels), care dispune de 3 punti, doua in fata si una (cea motoare) pe spate.
Masina nu este deloc noua. A fost prezentata acum aproape 5 ani, iar pasionatii au tinut-o minte tocmai datorita platformei tehnice neobisnuite.
Cei de la Covini planuiesc acum si o versiune roadster a lui C6W, dar intre timp au facut si numeroase imbunatatiri coupe-ului.
Astfel propulsorul V8 pe benzina, cu o capacitate de 4,2 litri furnizeaza 440 CP/6.400 rpm si 470 Nm/2.700 rpm. Acceleratia 0-100 km/h se face in aproximativ 4,5 secunde, iar viteza maxima este de 300 km/h.
Astfel propulsorul V8 pe benzina, cu o capacitate de 4,2 litri furnizeaza 440 CP/6.400 rpm si 470 Nm/2.700 rpm. Acceleratia 0-100 km/h se face in aproximativ 4,5 secunde, iar viteza maxima este de 300 km/h.
Inginerii Covini spun ca C6W este mai sigura decat alte modele cu doar 4 roti datorita celor doua punti frontale, care absorb mai bine energia de impact.
In plus, italienii afirma ca masina este mult mai manevrabila (ambele punti fata sunt directoare), dar si mai stabila datorita suprafetei mai mari de contact cu asfaltul.
Sursa: Sotto
In plus, italienii afirma ca masina este mult mai manevrabila (ambele punti fata sunt directoare), dar si mai stabila datorita suprafetei mai mari de contact cu asfaltul.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: