Noul Porsche 911 GT3 prezentat oficial
Germanii au publicat primele informatii despre noul Porsche 911 GT3, model care va putea fi vazut in premiera la Salonul Auto de la Geneva.
• 2 Februarie 2009 • YourMoney




1 / 4
Noul Porsche 911 GT3
2 / 4
Porsche 911 GT3: Dotari
3 / 4
PSM permite acum decuplarea, in doua faze, atat a controlului de
4 / 4
Porsche 911 GT3: Pret
Porsche a prezentat primele detalii despre noul 911 GT3.
“Noul” e putin cam mult spus in situatia in care masina este un facelift al modelului prezentat acum cativa ani, dar modificarile la partea tehnica sunt substantiale si tocmai de aceea germanii folosesc acest cuvant. 911 GT3 este o masina de strada, dar foarte bine setata si pentru rulajul pe circuit. In plus, este cel mai performant Porsche dotat cu motor cu aspiratie naturala.
“Noul” e putin cam mult spus in situatia in care masina este un facelift al modelului prezentat acum cativa ani, dar modificarile la partea tehnica sunt substantiale si tocmai de aceea germanii folosesc acest cuvant. 911 GT3 este o masina de strada, dar foarte bine setata si pentru rulajul pe circuit. In plus, este cel mai performant Porsche dotat cu motor cu aspiratie naturala.
Propulsorul cu 6 cilindri a fost modificat substantial. Cilindreea a crescut de la 3,6 litri la 3,8 litri, iar puterea maxima este acum de 345 CP, cu 20 CP peste cea a propulsorului de pana acum.
Si performantele dinamice au crescut. Acceleratia 0-100 km/h se face in 4,1 secunde, 160 km/h sunt atinsi (cu plecare de pe loc) in 8,2 secunde, iar viteza maxima este de 312 km/h. Tinuta de drum si placerea de a conduce, in special pe circuit, sunt la alte cote datorita faptului ca Porsche a modificat sistemul PSM (Porsche Stability Management).
Si performantele dinamice au crescut. Acceleratia 0-100 km/h se face in 4,1 secunde, 160 km/h sunt atinsi (cu plecare de pe loc) in 8,2 secunde, iar viteza maxima este de 312 km/h. Tinuta de drum si placerea de a conduce, in special pe circuit, sunt la alte cote datorita faptului ca Porsche a modificat sistemul PSM (Porsche Stability Management).
PSM permite acum decuplarea, in doua faze, atat a controlului de stabilitate, cat si a controlului tractiunii, aceste sisteme ramanand dezactivate atata timp cat soferul doreste, indiferent de stilul de conducere.
Discurile de frana au crescut in dimensiuni si datorita ventilarii mai bune, rezista mai mult in conditii de utilizare intensa. Un alt pachet care va fi oferit ulterior consta intr-un sistem care recunoaste stilul de pilotaj in forta si intareste suspensia suportilor motorului, pentru o inertie redusa.
Discurile de frana au crescut in dimensiuni si datorita ventilarii mai bune, rezista mai mult in conditii de utilizare intensa. Un alt pachet care va fi oferit ulterior consta intr-un sistem care recunoaste stilul de pilotaj in forta si intareste suspensia suportilor motorului, pentru o inertie redusa.
Cum germanii vor ca masina sa fie la fel de buna si pe circuit si pe strada, exista un sistem care ridica suspensia fata cu 30 mm pentru a putea intra fara probleme intr-un garaj subteran cu panta accentuala si pentru a trece peste limitatoarele de viteza din orase.
In Germania, pretul masinii este de 116.947 euro, cu taxe incluse.
Sursa: Sotto
In Germania, pretul masinii este de 116.947 euro, cu taxe incluse.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: