Vechi dar nou! Peugeot 206 Plus
O piata in recesiune cere masuri adecvate. Cam asa au gandit probabil cei de la Peugeot cand au hotarat sa relanseze un model deja inlocuit. Este vorba de Peugeot 206, un model care se vinde in paralel cu succesorul sau, 207.
• 23 Februarie 2009 • YourMoney




1 / 4
Pentru ca era inca atragator pentru clienti la momentul introducerii
2 / 4
Peugeot 206 Plus: Modificari
3 / 4
Peugeot 206 Plus: Interior
4 / 4
Peugeot 206 in Romania
Pentru ca era inca atragator pentru clienti la momentul introducerii pe piata a lui 207, 206 a fost pastrat in oferta, bineinteles la un pret scazut.
Este o strategie adoptata de mai multi constructori: Skoda cu Octavia I (Tour), Opel cu vechea Astra (Classic)sau Fiat cu vechiul Punto (Classic).
Este o strategie adoptata de mai multi constructori: Skoda cu Octavia I (Tour), Opel cu vechea Astra (Classic)sau Fiat cu vechiul Punto (Classic).
Totusi este prima oara cand asistam la relansarea unui asemenea model vechi, iar Peugeot o face intr-un stil indraznet. Francezii au prezentat “noul” Peugeot 206 Plus si nu va ganditi la un facelift minor. Designerii au grefat practic partea frontala a lui 207 pe 206 Plus.
Vorbim de aceleasi faruri si aceeasi grila, ba chiar si sigla Peugeot repozitionata ca la modelul 207. Difera doar amplasarea proiectoarelor, o alta diferanta fiind fanta de aer de pe capota lui 206, care a fost pastrata. Oricum, cineva care nu cunoaste foarte bine modelul 207, poate confunda fara probleme cele doua masini.
Vorbim de aceleasi faruri si aceeasi grila, ba chiar si sigla Peugeot repozitionata ca la modelul 207. Difera doar amplasarea proiectoarelor, o alta diferanta fiind fanta de aer de pe capota lui 206, care a fost pastrata. Oricum, cineva care nu cunoaste foarte bine modelul 207, poate confunda fara probleme cele doua masini.
Si spatele a suferit modificari, dar mai discrete. Un nou spoiler spate, repozitionarea stopurilor de ceata si o alta structura interna a stopurilor usor alungite pe aripi, acestea aratand acum mult mai proaspat din punct de vedere vizual.
La interior ramane aceeasi plansa de bord, ca forma generala, dar consola centrala este mai moderna si cu elemente preluate de la 207 (este vorba in primul rand de zona care include grilele de ventilatie si display-ul sistemului audio). Tabloul este completat de un alt volan si un tablou de bord redesenat.
La interior ramane aceeasi plansa de bord, ca forma generala, dar consola centrala este mai moderna si cu elemente preluate de la 207 (este vorba in primul rand de zona care include grilele de ventilatie si display-ul sistemului audio). Tabloul este completat de un alt volan si un tablou de bord redesenat.
Modelul 206 se vinde in acest moment in Romania in versiunile hatchback cu 5 usi si sedan. Hatchback-ul poate fi echipat fie cu propulsorul de 1,4 litri pe benzina, fie cu HDi-ul de 1,4 litri, iar sedan-ul este disponibil doar cu motorul pe benzina. Preturile sunt:
- 206, 5 usi, motor 1,4 litri benzina – 9.622 euro, fara TVA
- 206, 5 usi, motor 1,4 litri HDi – 10.667 euro, fara TVA
- 206, 4 usi, motor 1,4 litri benzina – 9.404 euro, fara TVA
- 206, 5 usi, motor 1,4 litri benzina – 9.622 euro, fara TVA
- 206, 5 usi, motor 1,4 litri HDi – 10.667 euro, fara TVA
- 206, 4 usi, motor 1,4 litri benzina – 9.404 euro, fara TVA
Te-ar putea interesa si: