Drifturi cu cel mai puternic Lamborghini Murcielago
Italienii au prezentat un clip spectaculos pentru promovarea celui mai puternic Murcielago.
• 23 Martie 2009 • YourMoney



1 / 3
8 ani de prezenta pe piata
2 / 3
Murcielago: Performante I
3 / 3
Murcielago: Performante II
Murcielago pare fara varsta. A ajuns la 8 ani de prezenta pe piata, dar continua sa evolueze si arata ca exista inca resurse din punct de vedere tehnic.
La debut, motorul lui Murcielago furniza 580 CP, dar italienii nu s-au multumit prea mult timp cu aceasta valoare. Cilindreea a crescut putin, la 6,5 litri, dar plusul de putere este si mai impresionant. Dupa o valoare de 640 CP a puterii maxime,
Lamborghini a prezentat anul acesta modelul LP 670-4, motorul V12 fiind convins sa livreze 670 CP. Asta inseamana 10 CP peste puterea modelului Enzo al celor de la Ferrari.
La debut, motorul lui Murcielago furniza 580 CP, dar italienii nu s-au multumit prea mult timp cu aceasta valoare. Cilindreea a crescut putin, la 6,5 litri, dar plusul de putere este si mai impresionant. Dupa o valoare de 640 CP a puterii maxime,
Lamborghini a prezentat anul acesta modelul LP 670-4, motorul V12 fiind convins sa livreze 670 CP. Asta inseamana 10 CP peste puterea modelului Enzo al celor de la Ferrari.
Ca si cum cresterea puterii n-ar fi fost de ajuns, italienii au "taiat" si 100 kg din masa masinii, asa ca raportul greutate/putere este acum de 2,3 kg/CP.
Motorul V12 are o turatie de putere maxima de 8.000 rpm, iar inginerii spun ca viteza medie a pistonului este de 23,7 metri/secunda, adica aproape la nivelul unui motor de curse.
Motorul V12 are o turatie de putere maxima de 8.000 rpm, iar inginerii spun ca viteza medie a pistonului este de 23,7 metri/secunda, adica aproape la nivelul unui motor de curse.
Acceleratia 0-100 km/h este posibila in doar 3,2 secunde, iar viteza maxima ajunge la 342 km/h.
Sistemul de tractiune integrala, care distribuie 35% din putere catre puntea fata este responsabil cu aderenta, iar cutia de viteze secventiala este mai rapida decat in cazul lui Murcielago LP 640.
Sursa: Sotto
Sistemul de tractiune integrala, care distribuie 35% din putere catre puntea fata este responsabil cu aderenta, iar cutia de viteze secventiala este mai rapida decat in cazul lui Murcielago LP 640.
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si: