Tuning de senzatie: 5 super masini
Tuneri celebri precum Lingenfelter, Unique Sportcars, Novitec, Wimmer, PPI sau G-Power au pus mana pe ultimii bolizi deja dotati cu motoare de sute de cai si i-au transformat cum stiu ei mai bine.
• 27 Mai 2009 • YourMoney





1 / 5
Porsche 911 GT2
2 / 5
Ferrari F430 Calavera
3 / 5
BMW G-Power M6 Hurricane CS
4 / 5
Audi R8
5 / 5
Chevy Camaro
Wimmer Racing Technology au realizat ca Porsche 911 GT2 are un potential imens de tuning asa ca au pus un aero kit din fibra de carbon, lumini LED pentru iluminare pe timp de zi in splitter-ele frontale, jante Sportec de 20 inci, suspensii sport H&R..
Acest Wimmer RS GT2 a suferit modificari ECU, are o cilindree marita de catre specialisti si o evacuare custom made, suficient pentru a duce puterea dezvoltata la 680 CP.
Porsche-ul ajunge de la 0 la 100 km/h in 3,4 secunde, iar viteza maxima este de 355 km/h.
Acest Wimmer RS GT2 a suferit modificari ECU, are o cilindree marita de catre specialisti si o evacuare custom made, suficient pentru a duce puterea dezvoltata la 680 CP.
Porsche-ul ajunge de la 0 la 100 km/h in 3,4 secunde, iar viteza maxima este de 355 km/h.
Acest Ferrari F430 Calavera, de la Unique Sportcars si Novitec Rosso a fost vopsit de mana, la pistol, adaungand-se desene tribale pe capota si in partile laterale ale bolidului, fara sa se incarce prea mult aspectul general.
Si aici au aparut LED-urile, jantele de 20 inci si suspensia reglabila. Daca Unique s-a ocupat de look-ul agresiv, Novitec a venit cu un motor de 707 CP.
Calavera ajunge de la 0 la 100 km/h in 3,5 secunde, iar viteza maxima de 347 km/h nu poate decat sa ne impresioneze.
Si aici au aparut LED-urile, jantele de 20 inci si suspensia reglabila. Daca Unique s-a ocupat de look-ul agresiv, Novitec a venit cu un motor de 707 CP.
Calavera ajunge de la 0 la 100 km/h in 3,5 secunde, iar viteza maxima de 347 km/h nu poate decat sa ne impresioneze.
Ajungem la o cunostinta mai veche de-a noastra, pe care nu ne-am putut abtine sa nu o includem si aici: G-Power M6 Hurricane CS, cel mai puternic BMW din lume.
Motorul V10 dezvolta 740 de cai putere si propulseaza masina de la 0 la 100 km/h in 4,4 secunde, iar viteza maxima este de 370 km/h.
Poate ca Hurricane nu e la fel de fasneata precum Porsche-ul preparat de Wimmer, insa la capitolul top speed, stim cine este seful.
Va reamintim, daca mai era nevoie, ca pretul acestui BMW este de 390,000 euro.
Motorul V10 dezvolta 740 de cai putere si propulseaza masina de la 0 la 100 km/h in 4,4 secunde, iar viteza maxima este de 370 km/h.
Poate ca Hurricane nu e la fel de fasneata precum Porsche-ul preparat de Wimmer, insa la capitolul top speed, stim cine este seful.
Va reamintim, daca mai era nevoie, ca pretul acestui BMW este de 390,000 euro.
Germanii de la PPI Automotive au facut Razor GTR, un R8 spectaculos atat la capitolul vizual, cat si la cel tehnic.
PPI a plecat de la motorul V8 de 4.2 litri, pe care l-a facut sa dezvote 580 CP, adica cu 160 mai mult decat V8-ul de baza si chiar cu 55 CP mai mult decat V10-le de 5.2 litri.
Masina arata impresionant si putem spune ca PPI isi merita cu prisosinta locul in randul marilor tuneri germani.
Razor-ul ajunge de la 0 la 100 km/h in 3,7 secunde iar viteza maxima este de 331 km/h.
PPI a plecat de la motorul V8 de 4.2 litri, pe care l-a facut sa dezvote 580 CP, adica cu 160 mai mult decat V8-ul de baza si chiar cu 55 CP mai mult decat V10-le de 5.2 litri.
Masina arata impresionant si putem spune ca PPI isi merita cu prisosinta locul in randul marilor tuneri germani.
Razor-ul ajunge de la 0 la 100 km/h in 3,7 secunde iar viteza maxima este de 331 km/h.
Nu puteam sa-i ignoram pe americani, mai ales cand este vorba despre noul Chevy Camaro.
Lingenfelter Performance Engineering ofera versiuni modificate cu un nou splitter frontal, praguri mai agresive, prize de aer pe capota, jante vopsite in portocaliu si patru tevi de esapament pentru un motor tipic bolizilor americani.
Masina asta inspira masculinitate, putere, performanta bruta.
Lingenfelter a pus un accent deosebit pe motoare, oferind variante de la 550 CP pana la un LS7 de 7.0 litri si 800 CP..Tunerii vor reveni cu poze in vara, cand vor lansa si noi body kit-uri.
Sursa: Yuppy
Lingenfelter Performance Engineering ofera versiuni modificate cu un nou splitter frontal, praguri mai agresive, prize de aer pe capota, jante vopsite in portocaliu si patru tevi de esapament pentru un motor tipic bolizilor americani.
Masina asta inspira masculinitate, putere, performanta bruta.
Lingenfelter a pus un accent deosebit pe motoare, oferind variante de la 550 CP pana la un LS7 de 7.0 litri si 800 CP..Tunerii vor reveni cu poze in vara, cand vor lansa si noi body kit-uri.
Sursa: Yuppy
Te-ar putea interesa si: